Närke-Bergslags Foto 2013

SusanneFlink, FK Focus, Örebro vann färg på papper i årets tävling med "Bröllopskyssen". Så här berättar Susanne: Jag är medlem i FK Focus sedan ett par år tillbaka. Här får jag träffa många fotointresserade människor och se på och diskutera bilder. Vardagliga bilder, gärna med lite humor, tilltalar mig som fotograf. Jag tycker att kameran ger mig många förmåner, när det gäller att få kontakt med andra människor och att få se och uppleva mycket. Jag har egentligen en hatkärlek till att tävla med bilder och tycker att det viktigaste är att man är nöjd med sin bild, men det är förstås alltid roligt att få en bekräftelse på, att även andra gillar min bild. Det kan man förstås aldrig förneka!
Foto: Susanne Flink Bröllopskyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0