Att blogga i FOTO

Hur reagerar en 70+ pensionist, när FOTO kontaktar dig och vill att man ska börja blogga med tidningens läsare?
Jag blev nog både förskräckt och glad på samma gång.

Naturligtvis ser jag möjligheterna och fördelarna med detta nya sätt att kunna informera och få en nära kontakt med läsarna.
Förhoppningsvis kommer man att kunna lära mig hur jag ska gå till väga rent praktiskt/tekniskt.

Under rubriken "Internationella salonger" kommer jag att fortlöpande presentera aktuella salonger och redovisa resultaten från flera salonger än som varit möjligt i tidskriften FOTO.
Dessutom är det meningen att jag ska komma med nyheter från fotoklubbarna ute i vårt avlånga land.
Som ordförande för Riksförbundet Svensk Fotografi har jag ett suveränt kontaktnät.


Kommentarer
Postat av: Åke R. Ström

Hej på dig Bo.

Ska bli roligt och spännande att följa ditt bloggande som väl(?) kommer att handla både om internationell och nationell fotografi för oss som har fotot som fritidssysselsättning.

Hej från Åke

2011-08-30 @ 10:53:43
Postat av: Mats Jungmyren

Hej Bosse!

Härligt att du är igång med bloggen om Internationella tävlingar och klubbverksamhet som jag brinner för. :)

Lycka till! :)

2011-08-30 @ 22:48:12
Postat av: Bo Cederwall

Mats! Kul att du gillar bloggen

2011-08-30 @ 23:46:09
Postat av: Bo Cederwall

Hej Åke!

Trevligt att du vill följa min nya blogg

2011-08-30 @ 23:57:35
Postat av: Tammy

Det ska bli spännande att följa dig Bo!



/Din bloggkollega här på Foto :o)

2011-09-02 @ 01:51:33
URL: http://imageorama.blogg.se/
Postat av: Mikael och Marleene Lestander

Strålande Bosse.

Äntligen en blogg värt att följa.

Hoppas din blogg kan väcka intresse för internationella salonger hos lite fler i vårt lilla land.

2011-09-06 @ 12:13:17
Postat av: Allan Wallberg

Hej Bo ! det låter trevligt att du kommer redovisa lite mer om fotosalonger, jag ska hålla koll på din sida här, lycka till.



Hälsningar Allan

2011-09-23 @ 09:27:31
URL: http://allanwallberg.blogspot.com/
Postat av: Arne Andersson Enviken

Hej Bosse!

Bra att Du nu får mera utrymme för internationella tävlingar. Vi som tävlar lever en lite undanskymd tillvaro, jag är ganska ensam här norr om Dalälven.

Arne A-son PPSA

2011-10-15 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0