Mera Trierenberg

Också Björn Björnson hade en bild med i den senaste Trierenbergkatalogen - "Old man".

Så här berättar Björn:
Jag har fotograferat till och från hela mitt liv. 2008 gick jag med i Midsommargårdens Fotoklubb. 
Anledningen till detta var att visa upp mina bilder, se andras bilder och helt enkelt prata bild med likasinnade. Jag har tävlat aktivt i Fotoklubbsvärlden med en viss framgång, mycket tack vara fotoklubbens framåtanda och möjligheter till fotostudio och mörkrum, vilket har bidragit till min fotografiska utveckling.
Jag blev Årets Fotograf 2009 i RIFO (Riksförbundet Svensk Fotografi) och jag har tävlat i FOTO och kom på andra plats 2011.
I internationella salonger har det inte varit så mycket deltagande. Dock, i Trierenberg Super Circuit 2011 fick jag 18 accept.


Foto: Björn Björnson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0